Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Custom Search

Sunday, December 28, 2008

Haruman Untuk Meningkatkan Ghairah Seks

AMARAN : PANDUAN INI HANYA UNTUK PASANGAN SUAMI ISTERI SAHAJA!

Haruman yang menarik akan menimbulkan rasa gairah yang berlainan apabila melakukan hubungan seks. Terdapat pelbagai haruman yang boleh melahirkan rasa gairah dan sesuai digunakan di dalam bilik tidur sewaktu hubungan intim.

Haruman wangi mampu merangsangkan organ seks yang paling utama iaitu otak. Tidak diketahui bagaimana haruman dapat merangsangkan rasa gairah seks. Namun rasa tenang dan selesa merupakan resepi penting dalam membentuk seks yang indah dan damai.

Tidak semua wangian adalah bersesuaian untuk digunakan sebagai rangsangan seks. Pilihan perlu dibuat berdasarkan kesesuaian dan penerimaan pasangan. Jangan nanti ia menimbulkan rasa tidak selesa kepada pasangan masing-masing.

Haruman yang paling diketahui akan menimbulkan rasa gairah dan ransangan seks adalah :-

Bau rose yang memang popular dan bunga rose itu sendiri adalah lambang sayang dan cinta. Yang lain adalah Jasmine, Sandalwood oil dan ylang-ylang.


Memakai minyak wangi yang bersesuaian turut merangsangkan gairah seks. Begitu juga menggunakan syampu dan sabun badan yang wangi turut merangsangkan gairah seks.

Haruman sahaja tidak cukup untuk melahirkan seks yang hebat dan hubungan seks yang bermakna. Ia memerlukan nilai kasih sayang yang tinggi dan saling memahami.

Sumber : Taman Wangi

No comments: